XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: ПЕТЛЬОВИ МЕРАЦИ НА СКАРА

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

събота, 27 юни 2015 г.

ПЕТЛЬОВИ МЕРАЦИ НА СКАРА

Не ми се смейте и не ме корете, че тази вечер у дома имаше кокоши дупета на скара.
За първи път си позволих да стъкмя подобно нещо и честно да ви кажа- колкото са нездравословни, толкова пък са вкусни.
По принцип не съм човек манджия и то си ми личи. Може би затова почти всичко , което става за ядене, ми харесва.
Има изключения, разбира се, но са малко.
Та… да се върна към трътките…

ПРОДУКТИ:
500 г пилешки трътки
1 глава кромид лук

Марината:
2 с. л. соев сос
2 с. л. пресен лимонов сок
1 каф. л. черен пипер
щипка сол
мъничко лют червен пипер
ситно нарязана целина

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:
Трътките се почистват от жлезата и от евентуалните перушини.
 Измиват се хубаво и се поставят в приготвената марината от горепосочените съставки. Оставят се да престоят в нея за малко. Като казвам малко, то значи не повече от 15 минути.
Разбърквате ги на два- три пъти.
 Нанизвате ги на дървени шишчета чрез редуване с парчета от лука.

Печете на скара до готовност.

27. 06. 2015 г

Няма коментари:

Публикуване на коментар