XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: КРАВАЙ ЗА ОТКРИВАНЕТО НА НОВАТА УЧЕБНА ГОДИНА ЗА МОИТЕ ПЪРВОКЛАСНИЦИ

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

неделя, 23 септември 2012 г.

КРАВАЙ ЗА ОТКРИВАНЕТО НА НОВАТА УЧЕБНА ГОДИНА ЗА МОИТЕ ПЪРВОКЛАСНИЦИ

Няма значение как е омесено тестото, важното е краваят да е направен с любов и желание :). 

Споделям начина на нареждане, останалото го знаете. 
Не, че и това не знаете, но нека го покажа :).


16 септември 2012 г

6 коментара:

  1. Чудесно оформление!КОлко брашно за колко голяма тава ползваш?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Соня! Винаги замесвам тесто с 1 кг брашно за тава с диаметър 30 см. Благодаря ти за хубавите думи! :)










    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Марги! Като видях кравая за пирвокласниците ти не можах да повярвам.
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ !!!
    Щом още имаме учителки, които месят питки за първия учебен ден, значи българското училище и децата ни имат бъдеще.
    Истински ме зарадва. Благодаря ти!
    Освен това да споделя: Направих три пъти точената погача за две приятелки на дъщеря ми, които и гостуваха от Уелс - бяха възхитени, излапаха я цялата. А слоестото хлебче обра всички оваций у дома.
    Благодаря и за рецецептите!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, Иза, кое те учудва?! Според мен това е най- елементарното нещо, което един учител може да направи за децата. Ако имах време и възможност бих правила всеки ден :). Сега очаквам една награда от Захарни заводи и само да пристигне- бонбоните от нея ще бъдат за първокласниците :).Знаеш ли колко е приятно, когато видиш светлината в доволните очички на дечицата?!?!А и те ме черпят ежедневно- кога с бонбон, кога с дъвка, с кубетка, с парченце от бисквитка...Все има казвам да си хапват те, защото аз съм мноооого голяма и че от тези лакомства ще стана още по- дебела, но те отговарят: " Не, госпожо, много си хубава! " :) Нали сме едно семейство там, трябва да се подкрепяме и понякога черпим :). Благодаря ти и за това, че си успяла да намериш нещичко от блога, което се е харесало и на теб, и на хората около теб! Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Даааа, елементарно казваш. Проблема е, че никой в днешно време не се сеща за малките и простички неща, които най-много радват.
    Успех ти пожелавам и в работата и с готвенето!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти отново! Не знам дали си ми в групата на приятелите във фейсбук, но ако си... виждаш какво е отношението ми и грижата към учениците. Ако не си- заповядай! Там съм със същото име и гр. Червен бряг, изписани на бг език :).

    ОтговорИзтриване