XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: НЕДЯЛКОВАТА БАНИЦА

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

неделя, 22 януари 2012 г.

НЕДЯЛКОВАТА БАНИЦА

Наскоро в предаването на Ути гост е бил Недялко Йорданов. 
Моят съпруг е гледал предаването и снощи рече: " Гледах как Недялко прави баница и ми хареса много. Ще я направиш ли утре, нали е Бабинден? :)" 
Ами.... колкото и да се придържам към здравословното хранене, другите около мен не го приемат на 100 процента и взех, че днес я направих. 
Митко стоя до мен, натроши сиренцето и наблюдаваше с интерес процеса на приготвянето на поръчаната от него баница :). 
Различното в нея е, че в плънката се слага повече кисело мляко- цели 2 кофички.
Всичко останало е известно.
Ето я и нея:
ПРОДУКТИ:
1 пакет кори за баница 

За плънката:
5 яйца
2 кофички кисело мляко
500 г сирене
1 каф. ч. олио
1 каф. л. сода
50 гр краве масло
НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:
Първо приготвяте плънката:
Яйцата се разбиват и в тях се  изсипва млякото, като в част от него се " гаси"содата.
Натрошава се сиренето и се добавя към получената смес.
Изсипва се и малко олио.
Всичко се разбърква .
...............................
Намазвате тава с олио.
Започвате да редите баницата както следва-
кора, олио, кора, плънка, кора............................
Процедурата се извършва до изчерпване на количеството на корите и на плънката.
Отгоре завършвате с плънка.
Нареждате малки парченца масло и слагате баницата да се пече в предварително загрята на 200 градуса фурна.
Печенето продължава около 45 минути, като препоръката ми е да проверявате как върви печенето, защото всичко зависи от печката ви и от дебелината на самата баница/ моята бе в голяма тава и не стана дебела/.
Изваждате я от фурната , оставяте я малко да се отпусне и я консумирате с охота :).
ДОБЪР АПЕТИТ!

21. 01. 2012 г












2 коментара:

  1. Всичките изглеждат изключително апетитно и съм убедена, че са също толкова вкусни! Страхотни рецепти. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. А на мен какво друго ми остава след тези думи?!!
    БЛАГОДАРЯ ОТ СЪРЦЕ ЗА ТОПЛИТЕ ДУМИ, МИЛА ДОНИКА! :)

    ОтговорИзтриване