XSbfAFb72XPu3PzchBts4AT24m9j9V expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> КУЛИНАРНА РАЗХОДКА: ЦАРИГРАДСКИ КЮФТЕНЦА / на Дюкан /

Всичко за мен

Моята снимка
Червен бряг, Плевенска, Bulgaria
Кулинарията е моето хоби и хобито на моя съпруг. Често намираме време за нея. Имаме стимул да готвим и го правим с желание и лекота. На всички вас, които харесвате приготвеното от нас, СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

понеделник, 1 август 2011 г.

ЦАРИГРАДСКИ КЮФТЕНЦА / на Дюкан /

1 август 2011 г

     От ден на ден все повече и повече ми се ще да готвя нещо по- нискокалорично. Чудих се какво да направя - хем да се заситя, хем да е нещо по- здравословно и попаднах на тази рецептичка, която е по идеята на моята колежка по хоби- Ма Ги J. Интересното бе, че се харесаха и на щерката, и на съпруга ми. Пак ми бъркаха в паничката J.
Ето как аз направих Цариградските кюфтенца.



Подготвих си следните продукти:
500г пуешка кайма
1/2 ч.л сода бикарбонат / макар, че според мен бе излишна/
 2 с.л кисело мляко
1 каф. л. черен пипер
1 ч. л. кимион
1 каф. л. червен пипер
 1 яйце
1 глава лук  нарязана на  ситно
 2 с. л. / с връх/ овесени трици
      От посочените продукти се омесих кайма.




С мокри ръце направих  топчета , които бяха  по- големи от орех. 



Наредих ги в тава върху хартия за печене и ги пекох на 200 градуса до готовност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар